onsdag 31 oktober 2007

Ska börja filosofera mera

Känner att det spritter i olika hörn av kroppen när man sitter och leker med ord. Retoriska krokar och välformulerade statements får mig att bli förälskad på ett vackert och platoniskt sätt. Spelar ingen roll vem det är, bara att det är bra. Idag vill jag ta hela världen i min öppna famn (det är lugnt, har både deo och exklusiv luktagott) eftersom jag tror att mina långa armar faktiskt når runt det stora flertalet. Bara de kommer en och en... eller kanske tre och tre med de här...

Nästa resa ska gå i filosoferandets tecken. Hallå, hit med en strand och en soluppgång... nej, nedgång, är så morgontrött...

2 kommentarer:

  1. Och du är patetisk, det är ingen som tvingar dig att läsa. För det första kände jag för att skriva av mig, för det andra så har jag "ryckt upp mig", för det tredje så kan ju DU ta och "Fuck off". Du känner inte mig, så försök inte ens dömma mig. Fortsätt du med ditt bloggande och sköt ditt eget!!

    SvaraRadera
  2. Spretiga armbågar... som kommer ryckas in under livets gång... du är en junior som tror att jorden cirkulerar kring dig...

    SvaraRadera